Video conferințe
Pentru a putea configura și a vă autentifica la serviciul video conferință se accesează pagina .
Serviciile oferite de sistemul de video conferințe:
- Partajare desktop
- Prezentări PowerPoint
- Chestionare online
- Tablă de scris (whiteboard)
- Sistem de mesagerie instant
- Sistem audio și video
În noua pagină se vor completa numele de utilizator sub forma prenume.nume@student.uaic.ro
În momentul în care veti dori să completați câmpul pentru parolă se va face o redirectare automată către site-ul de autentificare al universității.
Va apare o nouă pagină, aici vor trebui să fie introduse numele contului (de regulă acesta are forma prenume.nume) și parola aferentă, după care se va apasa butonul „Autentificare”.
Dacă procedura de autentificare a avut succes se va face redirecționare către pagina web Skype for Business Web Scheduler
Conform modelului de mai jos se vor completa datele pentru crearea unei video conferințe.
Pentru a invita participanți la videoconferintă trebuie trimis link-ul generat de aplicație, acesta având forma celui din fotografia următoare:
Pentru mai multe detalii se poate utiliza următorul tutorial de utilizare al site-ului Skype for Business Web Scheduler: Tutorial