Direcția Comunicaţii Digitale, Statistică și Informatizare

Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi |

Acces Webex

 Servicii video pentru conferințe interactive

Autentificare serviciu (dacă aveți deja cont):

Acces WEBEX Angajați

IMPORTANT: Direcţia Comunicatii Digitale nu solicită niciodată utilizatorilor parolele folosite pentru accesarea serviciului.

Acest sistem va permite desfășurarea examenelor orale pentru finalizare studiilor indiferent de ciclu de studii universitate, admitere, abilități, conferințe online și alte activități ce impune contact vizual și audio. Servicii de conferință online are in componență două componente:

Sistem conferință online cu interacțiune ridicată

    • permite realizarea de sesiuni online de discuții, cu un număr relativ mic de participanți, sistemul va fi utilizat, de exemplu, pentru deliberările comisiilor de examinare
    • numărul maxim permis de participanți– 200 utilizatori care nu vor avea nevoie de nici o licență pentru a putea participa
    • în funcție de tipul ședinței, la programarea acesteia se vor putea impune diferite condiții, cum ar fi: folosirea unei parole la conectare, obligativitatea ca toți participanții să fie în același domeniu, înregistrare prealabilă, etc.
    • participanții vor putea utiliza camerele integrate ale dispozitivelor folosite sau camere web externe pentru transmiterea de imagini

Sistem conferință online cu interacțiune limitată

    • permite realizarea de sesiuni online cu un număr relativ mare de participanți; un număr limitat de membri (organizatori) transmit un mesaj către o audiență mai largă de utilizatori (invitați) și controlează interacțiunea cu aceasta
    • număr maxim de participanți – 1000 de participanți în total, împărțiți în organizatori și invitați, care nu vor avea nevoie de nici o licență pentru a putea participa
    • la pregătirea ședinței, organizatorul va putea atașa agenda, descrierea ședinței și alte documente; dacă este cazul, se vor putea atașa și documente spre a fi descărcate și studiate de către invitați înainte de începerea ședinței
    • programarea ședințelor se va face de pe interfața de web a fiecărui organizator; sistemul ofertat va genera doua link-uri de acces, unul pentru organizatori și unul pentru invitați; de asemenea, poate fi generat un link unde invitații se vor putea înregistra pentru ședință, cu informații obligatorii decise de organizator
© 2022 Direcția Comunicaţii Digitale, Statistică și Informatizare - Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iaşi